11/27/2012

White Hot Chocolate with Wipped Cream and Raspberry sause

 
Its Tuesday.
Tuesday is a day thats starting with Chinese and ends with Christmas Choir. Between these two things are a lot of meetings. Ive told you before, right? Now Ive told you twice.
 
Its three days until December.
December is a Christmas month. 
I Love December.
 
Look what I got from my best friend Starbucks;
Its one of the Christmas News for this year. White Hot Chocolate with Wipped Cream and Raspberry sause. Heavenly delicious!

Thank You Starbucks!
 
And look what I got from Linneas mummy;
An Advents Calendar

Thank You Monica!


2 comments:

  1. Tack själv för allt vi fick vara med om under våra veckor hos er. Och tack för att du bloggar så jag vet vad ni gör. Krama alla från mej. Monica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh Monica, det var ju BARAA jätteroligt!! Nu har jag precis ätit min första choklad. Den var gooood!! Superkul att du följer min blogg!! Fortsätt med det, det är ju därför jag har den... för att den ska följas och kommenteras alltså. STOOOR kram tillbaka!

      Delete